Legislativa repliky Lotusu

Svou Manyru ZERO můžete si můžete užívat i na běžných silnicích. Chce to trpělivost a pečlivost při administrativní přípravě, odměnou vám bude přidělení registračních značek.

Podmínky pro přihlášení:

Předchozí domluva s příslušným Odborem dopravně-správních agend (DSA) o tom, že Manyru přihlásíte jako přestavbu.

Výsledkem jednání bude Rozhodnutí o povolení přestavby vozidla

Rozhodnutí pro první vůz Manyra ZERO v ČR vypadá takto: (JPEG, 81 a 140kB)

  • Rozhodnutí - strana 1
  • Rozhodnutí - strana 2
  • DSA definuje, jaké požadavky na zkoušky bude uplatňovat. Zkoušky provádí DEKRA zkušebna v Klíčanech u Prahy. Bude-li třeba, Manyra Sports Cars se zkouškami pomohou.

    Typicky se jedná o tyto testy:

    • Spotřeba, emise a hluk
    • Jízdní vlastnosti a brzdy
    • Výhledy z vozidla (zrcátka, čelní sklo)
    • Ukotvení sedadel a bezpečnostních pásů
    • Světla
    • Odrušení vozidla a elektromagnetická kompatibilita
    • Přesnost tachometru

    Po úspěšném složení zkoušek pak DSA přidělí VIN a vydá registrační značky.

    Při samotné (pře)stavbě vozidla je třeba vycházet z platné legislativy, která reguluje požadavky na silniční provoz.

    Kit car Manyra ZERO lze postavit také jako okruhový speciál bez silniční registrace nebo jako tzv. showcar. Pak se pravidly pro silniční provoz nemusíte omezovat…

     

    © Copyright 2010. Všechna práva vyhrazena.